llindhlm fashion my way.

tAKiDA!

Kategori: Movies and music

Hej kära ni.
Jag är precis hemkommen från Hovet i Stockholm. Har varit på älskade Takidas konsert.
Jag sitter utan ord. Det var bra, det var verkligen bra. Men inom mig finns ändå en liten liten besvikelse.
Jag hade skyhöga förväntningar. Eftersom jag vet hur himla bra killarna är och efter deras stromframträdande på hultan så ja, jag vet inte. Det kändes inte helt hundra. Men dom är ju jäkligt grymma. Men nu när jag kollar på filmsnuttarna jag recordade känner jag inte alls som jag brukar. Jag fällde inte ens en tår på plats! Imorgon kommer jag säkert känna annorlunda, när jag smält allt.

Ska slänga upp en bild på dagens alldeles strax för jag fick en ok bild inne i provrummet på H&M. Har också lite shoppingfynd att visa er, kanske passar på att visa det med nu när jag har tid ;p haha! Första advent imorgon, kan ni förstå? Jag inhandlade en jättemysig adventsljusstake på Indiska idag. Till det köpte jag fyra st kronljus, två st svarta och två röda. Typiskt mig! :)



lite bilder nu från ikväll ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: