llindhlm fashion my way.

six admirable outfits

Kategori: Fashion and style



1. The perfect combination.
pälsvästen, de tvåfärgade strumpbyxorna, halsbandet och de röda läpparna. En fullträff som jag fullkomligt älskar.

2. Grey is fabulous.
En outfit som bevisar att helgrått fungerar utmärkt (liksom helsvart). Kombinationen slapp collagetröjja och glammiga heels är w o n d e r f u l.




3. Grey is fabulous, once again.
Den här bilden har jag visat förut, det var blandannat den som fick mig att satsa på de grå naglarna. Diggar även detaljerna på tightsen massor! Slapp men ändå hypad outfit.

4. Red is the new nude.
Jag gillar den här outfiten massor, men det som fångar mitt intresse först är sminket. Supersnyggt!



5.  Black'n'grey. 
När jag ser den här damen stolt stapsera fram blir jag fullkomligt mållös. Jag vill se ut precis sådär imorgon på jobbet! Kjolen, det gråa linnet matchat med de gråa peeptoeheelsen toppat med ett oversizenecklace. Det är fulländat.

6. If you'll ask a rocker.  
Vill du matcha skinnvästen på ett bra sätt? Gör så här. Svart är helt rätt och toppat med den lösa uppsättningen så blir hela utförandet perfekt.



Varje gång jag kikar in hos stockholmstreetstyle blir jag inspirerad till tusen. De här sex personerna inspirerar mig lite extra och jag blir oerhört sugen på att hoppa upp ur soffan, strunta i febern, klä på mig något snyggt och dra ut o glassa.


bilder: stockholmstreetstyle.

Kommentarer

  • simone säger:

    sV: Jaa, jag tycker verkligen det, praktiskt ;)

    2009-11-24 | 17:38:56
    Bloggadress: http://fattybom.blogg.se/
  • Thia säger:

    Hoppas dock att pälsvästen är fake!!! Vi har propagerat för vegetarianism och att pälsfabriker skall läggas ner idag :P Inga trevliga videoklipp där inte.

    2009-11-24 | 18:19:28
  • Thia säger:

    Hoppas dock att pälsvästen är fake!!! Vi har propagerat för vegetarianism och att pälsfabriker skall läggas ner idag :P Inga trevliga videoklipp där inte.

    2009-11-24 | 18:19:38
  • T e s s a n ♥ säger:

    sv: oh hihi, det gjorde jag, sov faktiskt ovanligt bra! :D så det var jätteskönt. och min ipod är grööön! :D

    2009-11-24 | 19:02:31
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: