llindhlm fashion my way.

leoben

Kategori: Fashion and style

Jag har världens sämsta kamerabatteri så ni får dagens kläder i en mix istället för på foto.
Men jag ska verkligen försöka fixa en bild under dagen också, jag gillar dagens klädval starkt.
Tycker inte att mixen förmedlar den rätta känslan så ja, jag ska verkligen försöka fixa en bild också!


Har iallafall på mig det här idag + ett par korta ljusa jeanshorts som bara syns ibland, typ när man böjer sig o så. Tröjan är ett utav gårdagens fynd och leotightsen följde ju med hem i lördags, så idag premiärar jag två plagg!

Kommentarer

  • STYLEMIND säger:

    Ok, sorry för det i såfall!

    Vad undrade du? Jag pluggar modevetenskap 1 år på sthlm:s universitet! Jättekul!



    KRAM

    2009-11-26 | 15:03:26
    Bloggadress: http://stylemind.blogg.se/
  • mina säger:

    God eftermiddag..Tröjan ser jätte skön ut.Ha en skön torsdag.kram

    2009-11-26 | 15:23:06
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • STYLEMIND säger:

    Okej... :)



    ´Det här är den enda Modevetenskap utbildningen som finns (i sverige) iaf. Jag kom första typ 160 reserv men sen kom jag in ändå! Dom tar in typ 200 pers sen brukar många sluta i början för att dom kanske tror att man ska typ kolla på modet nu och fashion liksom. Så nu är vi typ 150 pers. Vi läser modehistoria, filmvetenskap och modets roll i filmen... Vilket jag tycker är jätteintressant! Vi har också tentor och skriver analyser på ca 5 sidor i bland.



    I framtiden vill jag jobba på en modetidning...!



    Lycka till. Kram



    2009-11-26 | 15:26:02
    Bloggadress: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här: