llindhlm fashion my way.

just an ordinary "hello you"

Kategori: Everyday chat

Hej! Idag känner jag mig på G.

Sitter och räknar minuterna tills jag får springa till vinden här på jobbet, byta om till ridkläder och sedan åka fort ut till stallet. Jag älskar rutiner och rutinen att åka till stallet varje onsdag är nog den bästa vardagsrutinen som jag har! Dessutom känner man sig liite snyggare i tajta ridbrallor och snygga ridstövlar (man får ju då bortse ifrån att mina vader inte är som de var för 4 år sedan), men endå. Ridkläder är snyggt och bekvämt. Vilket gör att man känner sig lite extra chic. Dessutom är det så mysigt att vistas bland hästar (det är bland det bästa jag vet) och de två fölungarna Alfea och Altsar gör hela stallupplevelsen ännu bättre!

Senare ikväll är det Greys anatomy, tänkte att jag skulle slänga ihop någon pastaröra när jag sedan kommer hem och landa framför kanal 5. Låter väl bra? Jag tänkte på en sak när jag satt o åt idag, jag skulle aldrig överleva en diet som utesluter kolhydrater för istortsett det enda jag äter är pasta! Men får väl kompensera genom att köra lite extra vardagsmotion. Nåväl. Hörs senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: