llindhlm fashion my way.

GODNATT

Kategori: Everyday chat

Oj. Klockan är redan 02,39.
Imorgon ska jag först till Ikea med Jasmine!
Jag har en soffa, en säng, en tv-bänk, en matta o massa annat på inköpslista.
Det blir liksom en lägenhetsmakeover istället för utlandsresa. Haha.

Jag har suttit o fixat lite med min design nu senaste timmen, det är så lustigt när tessan åke hem halv 1 sa jag "jaa nu ska jag hoppa i säng o sova direkt tessan". Men här sitter jag, två timmar senare, fortfarande vaken. Haha! Men ja, vi hörs imorgon :)




Igår så var jag ju "utklädd" till prinsessa, såhär såg jag ut! :)

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Gud vilken bra bild det var på dig. Jättevacker ju! :)

    2009-11-01 | 19:51:45
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/
  • Mathilda säger:

    Gulligt :) Den 13:e har vi halloweenfest ;) Blev framflyttad, men då kör vi ordentligt :D

    2009-11-02 | 14:47:22

Kommentera inlägget här: