llindhlm fashion my way.

Almost dead

Kategori: Everyday chat

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Min blogglust är som bortblåst varje gång jag sätter mig vid datorn och ska logga in på bloggen.
Det är så konstigt för varje dag så tänker jag på saker som jag ska skriva, jag utformar texter och inlägg i mitt huvud. Ser nyheterna på H&M och utformar ett mix-inlägg i tankarna. Får hem shoppinglass flera gånger i veckan och fotar fynden. Men sen händer det inget mer. Har nog minst 5 mappar på skrivbordet som heter Shopping #1 osv. Men det blir inget mer än det. Det är jobbigt. Man skulle kunna kalla det skrivkramp. För jag blir som lamslagen varje gång jag tar mig tid att sätta mig ner.

Under den här veckan har jag varit jättesugen på att radera bloggen, men jag kan inte. Jag vill ju blogga.
Jag saknar att inte kunna knåpa ihop "vill ha-outfits" eller visa er dagens klädval. Därför låter jag bloggen vara kvar. Men det känns elakt mot alla er som klickar er in här varje dag, att ni oftast får mötas av en ouppdaterad blogg. Men jag ska föröska bearbeta mig själv och försöka hitta tillbaks till gamla bloggpigga mig. Vi får se hur det går, men ja, håll koll. I will be back.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Hoppas du kommer tillbaka, för din blogg besöker jag dagligen! Du har nog bara några dumma dagar helt enkelt tror jag! :)

    2009-11-16 | 17:11:44
    Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/
  • CLIP säger:

    ja, jag kan tänka mig det!

    2009-11-16 | 17:31:10
    Bloggadress: http://clip.blogg.se/

Kommentera inlägget här: