llindhlm fashion my way.

Sunday rest

Kategori: Everyday chat

Hej kära vänner.
Har inte haft världens bästa blogg helg den här helgen som ni antagligen har märkt ; )
Men en bra helg det har jag haft! : )

I fredagskväll kom Mathilda hit och vi åt lite kebab/falafel och tittade på tv :)
Inte direkt världens bästa film.. Wake of Death. Hmmm :P Haha!
Det var en rolig kväll iaf : )

På lördagen åkte jag och Mathilda ut till morfar och matade katterna som jag tar hand om den här helgen.
Sen när hon åkte hem så åkte jag hem till mamma och så drog vi iväg på en långpromenix :)

På kvällen kom Sara och vi frossade god avokadosallad, godis och chips.
Det kollades på Robinson och sedan Hundtricket : )
När hundtricket var slut och vi istortsett sovit oss igenom den så piggnade vi till och det blev en promenix runt stan.
Vi traskade ner förbi joar osv för att känna av lite partyvibbar, dock verkade det inte vara något drag :P


Nee nu ska jag åka ut till mamma igen och satsa på en till promenix :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: