llindhlm fashion my way.

Tv-toppen

Kategori: Movies and music

1. Desperate housewives
I den här serien finner vi allt. Det är spännande, roligt, romantiskt och riktigt genomtänkt.
Mina favoritkaraktärer är Gabrielle och Bree. Det här är den serien som jag följer mest slaviskt och helt enkelt inte kan missa!

2. Dirty Sexy Money
En serie som tyvärr lades ner, men jag gillade den verkligen! Den speglade en värld som jag drömmer om att få leva och gav mig uppmuntran till att arbeta hårt och försöka följa mina drömmar. Mina favoritkaraktärer i den här serien var Karen och Nick (såklart). Någon som jag i den första säsongen störde mig på och bara tyckte var i vägen var Nicks dåvarande fru Lisa. Tack o lov tog hon sitt förnuft till fånga och lät Nick & Karen vara ett ; )

3. Stylista
En serie som hade premiär på TV igår (här i sverige). Har alltså bara sett ett avsnitt hittills men gillar det jättemycket. Det är ju en realityserie till skillnad från de övriga på min lilla lista. Priset är att få ett års kontrakt för arbete på ELLE magazine! Den del av mig som bara älskar mode, trender och modemagasin älskar självklart den här serien och skulle mer än gärna vara deltagare själv.



Jag älskar att se Greys Anatomy också, tittar på det nu faktiskt. Lite gamla avsnitt kan ju aldrig skada.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Snygg blogg!

    Gå gärna in på min blogg och läs dagens barncitat, barn är för härliga!

    Kram!

    2009-05-18 | 20:03:48
    Bloggadress: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: