llindhlm fashion my way.

Spynatta

Kategori: Everyday chat

Usch. Har varit vaken nästan hela natten och haft ont i magen och spytt.
Jag hatar att spy, det är så äckligt och man känner sig så himla ofräsch efteråt.

När jag vaknade imorse hade jag väldigt ont i magen och var helt slut,
det blev alltså att stanna hemma från skolan.
Jag undrar vad det är, det känns konstigt att bli magsjuk nu?

Var ju hos husläkaren förra fredagen pga min onda mage och fick lite recept utskriva.
Självklart har jag inte haft varken tid eller råd att hämta ut dem då jag prioriterat lite annorlunda :P
Typiskt mig, antagligen får jag skylla mig själv mitt i denna hemska magvärk.

Dessutom har jag fortfarande "skrivkramp" och kan inte få mitt jäkla samhällsarbete att bli klart, sista deadlinen var igår och mitt arbete ligger fortfarande kvar på skrivbordet.
Jag ska prata med min lärare nu efter lunch och fråga om man kan lämna in och komplettera det som behövs muntligt.
För jag kan inte få något bra ner på papper just nu, det finns i huvudet men jag kan inte få ner det bara.. Suck!

Kommentarer

  • fellsan säger:

    jag har också nå jävla skit i magen just nu, och vet flera som är/var magsjuka .. ja kan inte äta något utan att behöva kuta in på toan på en gång, inte så jävla kul ..

    2009-05-26 | 17:11:38
    Bloggadress: http://theeander.blogspot.com

Kommentera inlägget här: