llindhlm fashion my way.

Mitt egna place

Kategori: Everyday chat

Hej,
saken som "hände" i fredags och som jag varit lite nervös för inför ett tag var att jag skaffat mig en egen lägenhet.
Så i fredags flyttade lilla jag hemifrån! Det känns väldigt ovand måste jag säga och lite "läskigt" är det allt.

Men jag trivs jättebra, har en super mysig och fräsch lägenhet. Den är helt nyrenoverad så alla vitvaror och hela badrummet är sprillans nytt! :)


 

Min dörr! Dock ska den där jävla klisterlappen bort, jag vill ju ha reklam! Haha!

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Åh, grattis :D Vad kul för dig :)

    Vart bor du? Enköping eller Västerås? :)

    2009-05-17 | 19:36:33
  • nathalie säger:

    åh va kul. grattis, eller vad man nu säger :D

    v-ås eller enköping? =)

    2009-05-17 | 20:18:09
    Bloggadress: http://nathaliecederberg.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hur har du råd med egen lägenhet?

    2009-05-17 | 22:21:03
  • Mathilda säger:

    Haha Megan babblar på om att silikonbröst skriker osäkerhet. Vad gör då skitsnack fem minuter in i en tävling? xD



    Just nu finns det bara folk man stör sig på ,p Ingen som har fastnat åt andra hållet. Katie är söt om hon bara slutar klaga om sina kläder någon gång :P

    2009-05-18 | 17:39:20
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: