llindhlm fashion my way.

Hultsfred 2009!

Kategori: Movies and music

Jag ska till hultan i sommar och tänkte bara tipsa lite till er som kanske inte har något att göra i sommar eller som överväger att åka ner! :)

Jag ska åka med min goa vän Sara, det blir första hultsfredsveckan för oss båda, och jag skulle nog inte kunna se fram emot det mer! 

Jag är jättespänd på allt, campingen, festivallivet och framförallt ARTISTERNA!

Några som jag bara ska, ska, SKA se är The Killers, Takida, The Sounds, Mando Diao och Lenka! :)
Men dessutom kommer tillexempel DEAD BY APRIL, ERIK HASSLE, FRANZ FERDINAND, TMBUKTU, WINNERBÄCK, SONIC SYNDICATE, SAHARA HOTNIGHTS, MADNESS, LILLASYSTER  OSV OSV.... 
(dom som är fetstilta ska jag också se till att se ;)

Det kommer faktiskt jättemånga bra artister och alla hitills klara artister kan ni läsa om häär!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: