llindhlm fashion my way.

Godnatt!

Kategori: Everyday chat

Imorgon blir det en fullspäckad dag, digitalteknik 9-12, tandläkarn 14.10, Sara ska tatueras 17.00 och sen är det resor mellan Enköping & Västerås inklämt där emelllan. Tufft!

Såg hos Engla att h&m:s höstkatalog hade kommit, den trillar antagligen ner i min brevlåda imorgon. Även fast jag vet att många av mina nära och kära skulle önska att de kunde hålla den borta från mig :P H&Ms höstkataloger brukar vara min bibel innan och under hösten och kontot brukar tömmas ovanligt fort.. Jag gillar alltid höstmode mer än vår/sommar mode. Men jaa vi får väl hoppas att jag har ett välbetalt jobb i höst så kanske inköpen inte märks lika bra ;)

Nehepp nu ska jag som sagt krypa ner i sängen, har med min bärbara hem idag men mitt wlan är inte fungerande vilket är synd, annars hade det nog blivit ett grubbland sänginlägg, de brukar vara bra! :)

På återseende! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: