llindhlm fashion my way.

Alla har sitt öde

Kategori: Everyday chat

Ååh, nu är Greys Anatomy slut och jag sitter här och torkar tårar.
Det var det hundrade avsnittet och det märktes.
Izzie fick sin Alex och hon som planerat detta bröllop för allt hon är värd fick själv avnjuta det.
Underbart.

Den delen som fick mig att gråta var dock tanken på att vi snart kommer dö. Alla i min omgivning kommer dö förr eller senare och jag vill bara inte det.
Det känns så hemskt och jag kan inte tänka att jag någonsin skulle klara mig utan de personer som jag runt om mig just nu.
Usch, sjukdomar är så hemskt. Olyckor är så frukstansvärd orättvisa och fruktansvärda.
Jag skulle vilja kunna rädda och ta hand om alla som betyder något för mig och lova dem att det inte händer något, tänk om jag ändå kunde göra det..




Underbart <3

Kommentarer

  • Johanna säger:

    50 cm, jag har clip-on än så länge så jag gör det själv :)

    2009-05-28 | 12:39:32
    Bloggadress: http://johansa.blogg.se/
  • SurfEmma säger:

    svar: tack. Ajdå, vadå då?

    2009-05-28 | 22:04:35
    Bloggadress: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här: