llindhlm fashion my way.

Onsdag

Kategori: Everyday chat

Hejsan svejsan.
Jag vaknade nyss, snacka om att jag älskar sena skoldagar!
Börjar kl 13 och då är det dags för Historia :)

Plattade nyss håret och sprayade i lite saltvattenspray, orkade liksom inte duscha men nu känns det sådär klibbigt. Kommer säkert få lov att hoppa in o duscha innan jag drar iaf :P Haha.

Nepp, bussen går 11.40 så nu ska jag klä på mig:) Känner mig som en indian idag så vi får se hur det blir! bilder kommer sen :)  ♥

Kommentarer

  • Alshammar - Style As Lifestyle säger:

    skönt att börja sent:)

    sv: verkligen! Jag ska på spinning ikväll:) du då?

    2009-03-18 | 13:45:03
    Bloggadress: http://halshammar.se
  • emma säger:

    Hejsan! Kul att du ville vara med i min veckans blogg tävling, men tyvärr har du inte fått turen på din sida den här veckan så du är inte en av de 3 som går vidare. Men gå gärna in och rösta på någon av dem!



    Vill du fortfarande ställa upp i veckans blogg på emmas värld är det fritt fram. Det blir ny tävling varje söndag, det vill säga att du har fortfarande chans att bli veckans blogg någon gång. :) Vill du bli påmind om tävlingen kan du lägga till mig på bloglovin, då ser du när en ny tävling dyker upp. :)



    kram emma

    www.missemmasvarld.blogg.se

    2009-03-18 | 21:08:47
    Bloggadress: http://missemmasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: