llindhlm fashion my way.

Måndag

Kategori: Everyday chat

Oj oj oj vilken dag!
Började med att snooza från 05.30 till 06.50.
Sedan blev det turbo. Kände mig dock snygg idag.
Ledorden blev: mittbena, platt hår, massor med eyeliner och lite rocker + ballerina.
Ska kolla kameran om det blev några bra bilder sen, isåfall så får ni se kort:)

Har haft IT-samordning hela dagen idag.
På lunchen var jag och Mathilda iväg till Indiska, jag hade en kupong så jag hämtade ut en hårfärg ;)

Idag bestämde vi iallafall vad vi ska klä ut oss till nu inför studenten, det blev ryska maffian och ryska horor. Den ryska horan tyckte klassen skulle vara jag. Ensam tjej som man är. Fast jag tänker nog emigrera till maffian. Maffiaboss vore något mer för min stil:P


Nu ska jag plugga, skriver sen!

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Haha var maffiaboss :D Det är helt klart du! Kung eller drottning var det ju och maffiaboss är ju en början värd att nämna ;)



    <3

    2009-03-25 | 12:55:43
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: