llindhlm fashion my way.

Ett nytt sorgligt uppbrott

Kategori: Movies and music

När Dirty sexy money slutade idag hörde jag den här rösten: Jaa vilket slut va? Det här var allt de ville göra av den här serien amerikanerna, så gå in på kanal5.se och diskutera över hur du tycker serien skulle slutat!
Kanske inte helt exakt rätt på orden men något sådant sa de, jag frös till is.
Sista avsnittet? Av Dsm? My true and only love?
Är dom dumma eller?
Någon som ska kolla efter kompletta dvd-boxar är jag! Ska önska mig alla i 19års present kanske?

Buhu, dumma Amerika. Tänk att dom ska skita ner allt. Inte ens Dirty sexy money kan man få ha ifred. Why?

Edit: Om jag ska berätta lite om hur jag tycker det skulle sluta då så tycker jag att:

♥ Nick och Karen ska skaffa barn, vara så där löljigt kära och vara tillsammans i resten av deras liv.
♥ Jeremy ber Nola om all ursäkt han bara kan och att de gifter sig och lever lyckliga, i antingen usa eller Shanghai.
♥ Lisa tar sitt förnuft till fånga och inte publicerar någon töntig bok. Att hon dessutom inser att Nick är historia och att hon slutar fåna sig.
♥ Brian får flytta tillbaka till Andrea och Brian Jr. igen.
♥ Nick för träffa sin "onda & döda" pappa och reda ut allt och få svar på alla frågor.
♥ Simon Elder blir snäll och en bra kompis till Nick ; )
♥ Patrick blir ihop med Dana, de passade ju bra ihop tycker jag. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: