llindhlm fashion my way.

Claudia.se

Kategori: Shopping

Har glömt att säga att jag fick hem mitt paket från Claudia igår!
I det fanns bland annat ett armband till mig och en ögonskuggspenna.
Sen var det även lite hemlisar med som är presenter. Jag blev iallafall jättenöjd med varorna (precis som vanligt).
Jag har beställt från Claudia många gånger nu och de är alltid lika bra.

De är snabba, leveranstiden är minimal. Dessutom är det fraktfritt om man handlar över 100 kr :)



Armbandet levererades i en jättesöt liten påse :)
Ni får se  bättre bilder på armbandet sen :)


Jag kan dessutom tipsa om att alla Claudias smycken är nersatta otroligt mycket, de flesta med 75% så klicka er in och fynda underbara smycken! :)

Kommentarer

  • Rosalie säger:

    Sv: Jamen om han är snygg !

    Jo den har varit riktigt rolig faktist, hur har den varit för dig ? :)

    2009-03-22 | 00:23:28
    Bloggadress: http://rosalieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här: