llindhlm fashion my way.

Vita lakan

Kategori: Everyday chat

Hahah, jag var nyss ute och promenerade i ett par jeansshorts.
Reflekterade inte så mycket över det utan traskade på där i min lilla takt...
Tills jag olyckligtvis tittade ner på mina bara ben och upptäckte att de först och främst var kritvita (alla solarieturer och bus-insmörjningar är ett minne blott) och jag hade också ett stort blåmärke över hela högra vaden!!
Det är ingenting jag tänkt på men nu när jag vet att jag har ett så ömmar det ju lite såklart.

Men usch vad hemskt det var. Kritvita och blåprickiga ben. Kan det bli mer rätt?
Haha, jag insåg också att jag kommer jobba alla vardagar fram tills den 31 Juli och även vissa lördagar.
Kul. Kul. Jävligt kul.
Jag kommer ju verkligen få en rättvis chans att få bygga upp min bränna naturligt. eller inte.

Gud, nu blir det bus och solarier igen. Kan ju inte komma till hultsfred och börja med att skrämma alla andra festivalare med dessa skräckspiror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: