llindhlm fashion my way.

tuppade av på banken

Kategori: Everyday chat

Idag hände det något riktigt hemskt.
Jag var på banken för att banka åt jobbet.
När jag precis lämnat in den sista postväxeln så känner jag hur jag börjar bli yr och må väldigt konstigt.
Det kändes nästan som när man har skitlågt blodsocker eller så.
Jag sa till tjejen bakom disken att jag började bli yr.
Det nästa jag vet är att jag ligger på bankgolvet, omgiven av orolig personal och någon enstaka kund.
Jag fattar ingenting.
Jag svimmade.


Jag fick sen skjuts tillbaka av en banktjej som inte tyckte att jag var ritkigt i bruk för att köra.
Det var verkligen snällt.

Dock får jag nog skylla mig själv. Jag hade inte hunnit äta frukost, inte lunch heller för den delen. Jag hade inte hunnit dricka något under hela dagen och jag arbetade arslet av mig i 30 graders värme.
En inte allt för konstig konsekvens alltså.

Men det var det läskigaste jag varit med om på länge, axeln som jag landade på är helt röd/lila och öm. Kommer nog ha ett ordentligt blåmärke där imorgon. När jag vaknade upp efter ett par minuter på bankgolvet var det precis som man ser på tv. Lite suddigt, man ser människor som står nerböjda över en, man fattar ingenting.


Nu ska jag fortsätta jobba.
Jag tog en lång lunch idag och passade på att äta ordentligt, hinka i mig vatten och vila lite grann.
Jag har helt klart lärt mig en läxa, för jag är inte så sugen på att svimma någon gång snart igen.

Kom ihåg, drick mycket vatten i värmen!

Kommentarer

  • T e s s a n ♥ säger:

    INTE fuska med vattnet linda! jag blir ju rädd!! ta hand om dig försjutton! <3

    2009-06-29 | 18:40:12
    Bloggadress: http://fashionway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: