llindhlm fashion my way.

Studentens lyckliga dag

Kategori: Everyday chat

Jaha ni.
Nu är klockan visst redan 02.54.
Herregud.
Jag har inte gjort någonting som jag planerade idag. Eller jo. Jag har duschat.

Hade planerat in tv, film, gurka o. dipp och lite sockerdricka på det.
Det har blivit att sitta framför datorn o glo sedan jag kom hem :S
Någon gurka blev det inte heller. Det får bli imorgon istället till Desperate housewives och Stylista! :)

Nu har jag alltså tagit studenten. Jag kan inte riktigt finna några ord över hur det känns.
Det känns inte alls som jag trodde att det skulle göra.
Många säger att studenten var deras livs lyckligaste dag, min student kommer inte toppa den listan.
Visst, studenten var skitrolig och jag hade jättekul :D Jag kommer såklart alltid minnas den här dagen, oh ja.
Men mitt livs lyckligaste & roligaste dag? Åh ne.

Dessutom har alla sagt att det ska kännas så konstigt dagen efter, att tomheten ska komma ikapp en och man ska komma på att man inte kommer träffa klassen så mycket mer. Den tomheten har inte kommit än så jag väntar... Kanske kommer den aldrig? Kanske kommer den imorgon? Kanske kommer faktumet att jag alltid håller mig sysselsatt att hålla tomheten borta?



Ni ska få se lite studentbilder imorgon, jag lyckades som vanligt se "rolig" ut på alla kort. Kanske att den där champangen hade något med den saken att göra... :P Nu ska jag kanske kolla på en film, är inte ett dugg trött. Konstigt nog!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: