llindhlm fashion my way.

Sommar & sol

Kategori: Everyday chat

Åh jag vill så gärna att det ska bli sommar igen, 30 grader varmt och stekande sol skulle inte sitta helt fel.
Nu blir man mest deppig när man kollar ut genom fönstret och ser allt regn och rusk. Usch.

Fast å andra sidan känner jag mig lite rädd inför den här sommaren också, den här sommaren kommer ju inte vara som någon annan. Jag kommer inte ha någon skola i höst att längta till och jag kommer inte ens veta med säkerhet vad jag ska göra. Herregud. Det här känns lite konstigt.

Jag kan inte förstå att jag ska stå och skrika på ett flak om 8 dagar med studentmössan på huvudet. Den här sista veckan ska jag gå som en galning och äta nyttigt så jag ser lite slank ut på studenten. Haha!



Vad har ni för planer inför sommaren?

Kommentarer

  • Dilan Amin säger:

    Ha en underbar kväll!





    2009-06-04 | 19:02:28
    Bloggadress: http://mramin.blogg.se/
  • Karin O säger:

    ja men eller hur haha jag är helt väck orkar ingenting å jag som varit pigg typ flera veckor i streck

    2009-06-04 | 19:06:41
    Bloggadress: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: