llindhlm fashion my way.

Nattbadaren

Kategori: Everyday chat

Är hemma hos Walle på midsommarfirande.
Var precis ute och "spelade fotboll".
Dock hamnade bollen i vattnet och det blev inte bättre än att Walle tog ett dopp och hämtade den.
Han simmade ganska långt faktiskt. Några meter ut och tillbaka. Vilken jävel, det kan inte vara varmt i vattnet nu.

Det är en nykter kväll för mig och med tanke på alla fyllspån som omgiver mig så kan jag väl erkänna att jag hade kunnat ha roligare.... Men jaja.

Det får bli en annan dag. Hejsvejs.

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    Ja, det såg ju inte så jättevarmt ut direkt :p Stackarn. Men sen var det ju inte den bästa passningen jag sett i mitt liv heller ,p Och ett gäng fyllon som springer ut och spelar fotboll, you kind of saw that coming xD (och hur skriver man det på svenska?) puss

    2009-06-20 | 09:43:09

Kommentera inlägget här: