llindhlm fashion my way.

MondAY

Kategori: Everyday chat

Hej och hå.
Nu sitter jag vid min lillebrors dator, fick bara lov att slänga in ett inlägg då jag älskar hans tangentbord : )
Det är så härliga tangenter, smala och mjuka om ni förstår. Som ett laptop-tangentbord ungefär fast det inte är det ; )

Iallfall, helt ovärd skoldag idag.
Vaknade vid 06.30 för att åka iväg till skolan i en stekhet och proppad buss, kom till skolan 08.20 (börjar 09.10, och ja det är den enda bussen som passar i tiden, kommer försent om man tar den som går efter). Inser att det bara är jag och en till från min klass där, resten är på fotbolls DM. Det trillar dock in några fler och vi blir kanske en 8 st på vår "lektion".
Vi gjorde inte ett skit. Pratade om ELBA, studenten och alkohol. Därför såg jag till att sitta på 10.40 bussen hem.
Åkte sedan buss ut till mamma och har klippt gräsmattan hela dagen.
Var superduktig och klippte hela gräsmattan helt själv, jag lovar att det kommer att kännas i kroppen imorgon. (och nej, vi har ingen åkgräsklippare).

De började även att göra om mitt badrum i lägenheten idag, det var ju nämligen fel fall på kaklet så när man duschade rann allt vatten iväg ut över hela rummet, men idag så påbörjades alltså korrigeringen för det. Äntligen!

Jag har dock ingen toalett då hela golvet är upprivet och det planeras inte att bli klart fören minst på onsdag.
Därför ska jag alldeles strax åka in till stan och packa en liten sova-över väska och hämta min dator, kommer nämligen få spendera de kommande nätterna hemma i Huseby. : )

Nu ska jag åka, skriver mer sen. Tog jättefina foton på  Tindra idag som ni ska få se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: