llindhlm fashion my way.

Monday

Kategori: Everyday chat

En lyckad måndag.
Det är intrycket jag får av den här dagen.
Några små saker som jag kanske helst gjort om eller ändrat på men jag skrattar faktiskt åt det redan nu.

Efter jag jobbat så kom mamma hem till mig med lite ren tvätt. Snacka om service :) <3
Jag mötte sedan upp Tessan för att ta en promenix runt stan, avslutade med härligt somriga cider på min balkong :)

Sen satt vi vid datorn i evigheter och tittade efter kryssningar, torp på gotland och tåg till göteborg.
Fick ingen ordning alls på det. Men iväg någonstans det ska vi :D

Nu ska jag sova, jag ser verkligen fram emot det.
När man jobbar såhär mycket och intentsivt så känns det som om man aldrig får sova.
Mycket och impulsivt är 9-18 för mig fem dagar i veckan ; )


På fredag blir jag 19 år! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: