llindhlm fashion my way.

Levnadstecken

Kategori: Everyday chat

Hej hallå!
Jag lever och mår bra.
Har som vanligt ett ganska stressigt liv och nu känns allting dessutom snäppet värre när Sebastian flyttar på söndag (!!) och man ska försöka hinna umgås med honom och "gänget" innan det liksom är försent.

Idag har jag jobbat hela dagen :) Efter ungefär vid 19 tiden kom jag hem (Mathilda var hos mig vid 18, lilla gullet, stackarn fick sitta o bekanta sig med grannarna medan jag jobbade). Iaf, vi gick ner på stan och åt varsin pizza, sen gick vi hem och glodde på Desperate Housewives! åhohihihih. Vilka avsnitt!! Jag önskar så gärna att det faktiskt var Susan som Mike gifte sig med :D Då skulle jag bli så glad!

Men nu ska jag sova, tråkigt, jag vet, men måste ju upp och jobba imorgon.
Tänkte bara att jag skulle posta ett litet inlägg så ni vet att jag är vid liv.

Jag är nog snart tillbaka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: