llindhlm fashion my way.

Konsten att göra ingenting

Kategori: Everyday chat

Det är precis det jag lär mig på jobbet idag.
Att kunna gå runt och försöka se viktig ut medan man inte gör ett skit.

Jag fick iallafall mina officiella arbetstider idag, som är 9-18.
Nio timmar för att lära sig konsten om att göra ingenting.
Det är fan inte illa.


Idag åker min lilla gullrumpa Sara till Borlänge för att parta loss på Peace and love.
Snart är det dags för oss två att åka ner till hultsfred, det ska bli så himla roligt! :D

Veckans planer blev lite ändrade efter midsommar så nu är det endast RIX FM-festival med Hanna & co som är inplanerat.
Jag skippar bion ifall jag inte hittar någon rolig att gå med och min födelsedag blir nog också en riktig skitdag...

Ha det så bra allihop.
På återseende.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Du måste se till att försöka göra saker ändå babe! Jag ska parta för dig med och sen röjjer vi loss på Hultsfred :D Tänker på dig <3

    2009-06-22 | 16:55:16
    Bloggadress: http://sassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: