llindhlm fashion my way.

It's my day!

Kategori: Everyday chat

Idag fyller jag 19 år.
Kan ni tänka er det? Jag kan inte.

På ett sätt känns det som om jag vore mycket äldre, men på ett annat så känner jag mig fortfarande som en liten 13-åring.

Nu sitter jag iallafall på jobbet med en espresso i handen. Jag både ser ut och känner mig som en levande död. Det är hemskt. Att jobba 9-18 fem dagar i veckan tär verkligen på en.
Det är dessutom inget lugnt jobb och efter en dag i tvätthallen kan man lätt ha träningsvärk!
Men jag ska inte klaga, jag är oerhört nöjd över det här jobbet och trivs jättebra! :D

Imorgon ska jag dessutom jobba 9.45 - 16.15. Men det är på Nallens och mamma ska dessutom jobba så det kommer bli en kanon dag! :D


Ikväll blir det inget party eller så, lite myskväll och tårta hemma hos mamma & co. Sen ska jag hem tidigt och sova har jag planerat in.


Jag hoppas att det blir en del besiktningar idag, det är så skönt att få komma iväg en stund o få lite luft. Här inne i bilhallen är det ganska kvavt och varmt. Eller ja. Ganska kvavt och JÄTTEVARMT.

Nu ska jag gå och jobba. Hej så länge! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: