llindhlm fashion my way.

En sten mindre

Kategori: Everyday chat

Jag höll på att börja med en mening ur The Climb igen, men insåg att jag hyllade den låten för två inlägg sedan eller något sådant. Men den låten är verkligen jättebra, det är främst texten som jag har fäst mig vid.

Kvällen har bestått av Desperate housewives.. och plugg! Men som jag skrev lite tidigare, nu är allt, precis allt klart.
Det känns riktigt skönt. Och riktigt läskigt! Jag kanske aldrig mer kommer sitta vid skolbänken igen.
Vem vet, det är inte precis hugget i sten. Jag kanske drar in storkovan och nöjer mig så? Freaky.

Nu ska jag somna till en film, det var tanken iallfall. Har inte varit på topp de senaste dagarna men en sak löste sig iallafall nu ikväll. Det känns så bra.
Jag har min älskade friendship-ring kvar på fingret och där kommer den alltid sitta <3


Har ni några filmtips? Har nog sett ganska många filmer, men det vore roligt om ni gav några förslag :D ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: