llindhlm fashion my way.

Dagen är grå

Kategori: Everyday chat

Det här är den värsta kvällen jag varit med om på ruggigt länge.
Jag är så himla rastlös och får panik av att sitta här i min lilla lägenhet.

Jag reflekterade nyss lite över mina kompiskretsar. Jag har inga umgåsbara kompis i Enköping för tillfället. Vilket såklart suger.

Någon som jag saknar är Anna som är i London, den busan.
Resten av enköpingsskaran är sådana personer som bara fallit bort av sig själva. Eller såklart. Jag har ju kompisar. Men inga sådana där "Hej, ska vi ses om 5 minuter spontan-kompisar".

Det umgänget finns ungefär 3,5 (eller är det kanske lite mindre) mil härifrån. I Västerås finner man mina buddies. Men idag skulle jag vilja ha dem här. Jag har ett umgängesbehov som jag måste råda bot på.

Det jävla vädret gör ju inte saken bättre, regn och rusk är det sista jag vill ha. Jag vill ha choklad. Och sol. Och värme. Och bikini och solbränna. FAN JAG VILL HA ÄKTA SOMMAR.

Imorgon är det midsommar och till 97% så ska jag hem till Walle. Annars ska jag hem till Hanna. Men förhoppningsvis så får jag vara med både Walle & co + Hanna & co. i keep my fingers crossed...



Nej nu ska jag fundera om jag ska orka laga kvällsmat eller om jag nöjjer mig med popcorn. På återseende.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: