llindhlm fashion my way.

Sunday

Kategori: Everyday chat

Hej och hallå bloggen.
Hur mår ni?
Jag mår finemang, idag.
Igår var inte lika bra då jag kämpade med en otrolig bakisdag.
Fredagskvällen/natten var helgalen och hela helgen har krävts för recovery!
Men det var det värt vill jag lova :)

Iallfall, segopego på bloggfronten är jag, helt klart.
Imorgon är det dags för jobb och en utav karlarna går på semester imorgon, vilket innebär ett kontor helt för mig själv = mer bloggning! HURRA! :)

Idag har jag jobbat med Pernillas hemsida som kommer bli jättebra! :) När allt är klart och den ligger uppe så kommer ni givetvis få se resultatet :)


Läste nyss ett offlinemeddelande på msn från min kära Tessan som är i USA.
Jag är måttligt avis och skulle gärna vara där med henne, men om ett tag, kanske ett år, så drar vi, hon och jag! :D
Jag saknar henne redan, även fast man inte ses varje dag så är det ju säkert att bara ha henne ett sms eller ett msnklick iväg, nu är hon lååångt bort över atlanten och det känns lite extra.

Nåja, mina vänner. Nu ska jag sova, hörs imorgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: