llindhlm fashion my way.

Segaste dagen

Kategori: Everyday chat

Idag har jag varit med om den segaste dagen på riktigt länge,
det har varit lugnt och regnigt, usch!

Nu har chefen åkt hem så då kan man sitta still vid datorn i några minuter utan att behöva ha bytbil.com eller blocket.se uppe. Jag känner ett otroligt bloggsug (skrivsug över huvudtaget, är pluggsugen också!) men så fort jag sätter mig vid datorn känner jag mig stressad och får skrivkramp. Det är så himla jobbigt! Jag har så mycket virrar omkring uppe i huvudet och jag skulle mer än gärna sätta det på pränt!

Idag har jag iallafall varit gaaalet shoppingsugen, nästa lön drar jag till stockholm! Jag blir så less av att jobba mån-fre hela dagarna (börjar innan affärerna öppnar och slutar efter de stänger) och att dessutom jobba lördagar. Har oftast inte möjlighet att ta mig ur stan och på söndagar är bara Åhléns öppet här i stan, JIPPI!


Nej, nu ska jag kika på H&Ms webbshop :) Kanske lägger en beställning istället eftersom jag aldrig har tid att shoppa irl nuförtiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: