llindhlm fashion my way.

Power Big Meet

Kategori: Everyday chat

Godkväll.
Nu är jag hemma igen efter kvällens bravader.
Jag började hemma hos mamma och tog det lugnt en stund och passade på att äta lite grillat.

Sedan övertalade min kära bror mig att åka med honom till Västerås och kolla in Power meet.
Var väldigt tveksam till det för det är inte alls min grej (visst, jag älskar bilar, så många tror att power meet vore ett självklart val för mig, men bilarna och människorna som hänger där är inte riktigt min stil). Men självklart kunde jag inte säga nej till lilla lurvas så det slutade med att vi brassade iväg i 850n.
Vi började på Hälla och arbetade oss in till Lögarängen. Det var hemska mänger poliser i hela stan, helt otroligt.
Känner man för att råna en bank eller så så är ju ikväll rätta kvällen. Alla poliser är ju ute och jagar raggare.
Iallafall. En kväll som bestod av lite bilar och syskonhäng.

Nu ska jag sova och ladda inför imorgon, då blir det inhandling till hultan och storstädning av mitt lilla place.



smarrigt, kyckling, korv, paprika & lök :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: