llindhlm fashion my way.

Vikthets.

Kategori: Brighton 2009.

Hm.. det verkar vara något som förföljer mig just nu.
Först i bloggvärlden, vart jag än vänder mig så är det någon som skriver om detta omtalade ämne.

Nu, i bokväg. Först the grooming och Alice som jag slumpvis plockade ut ur Farhannahs bokhylla, nu Girls under pressure. Mysko eller hur.



Ja ja. Nu har jag tvättat ansiktet och bäddat ner mig. Fick lite hostmedicin när jag var ner och sa godnatt.
Imorgon ska jag filma lite här i huset om min röst tillåter.
Så ni får se hur det ser ut och så. Det är så svårt att fånga ett rum i bilder.

Kommentarer

  • JudithGrahn! =DD säger:

    btw, tyckte du att de var rätt att blondinbella åkte igår? :)

    2009-01-25 | 11:27:14
    Bloggadress: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: