llindhlm fashion my way.

the city.

Kategori: Brighton 2009.

Joo. efter alla möten idag så kom jag hem och kollade på mamma mia (tredje gången på två dagar) och åt lunch. Ungefär vid 3 bestämde jag mig för att hoppa på en buss till churchill. Så blev det också :)

Här är lite allmänna bilder, shoppingfynd och provhyttsbilder hittar ni något inlägg längre ner! =)


Snygga skor va :D Dom var billiga också men de satt inge bra xD Lite stora och dom lär ju knappast bli mindre ;D
Primark såklart :)


Här har vi några skor för Mathilda. Oh lala. HAHA!


Haha kan så tänka mig Mathilda i de här XD HAHAHA!


Det blev Chai latte såklart ! :)


Kommentarer

  • Mathilda säger:

    HAHAH gosh honey säger jag bara. Det blir nog strippa (upper class of course) på din maskerad i alla fall ;)

    2009-01-16 | 23:30:42
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: