llindhlm fashion my way.

resfeber.se

Kategori: Everyday chat

Hej hörrni.
Förlåt för att jag bloggar som ett svin.
Men jag har varit jäkligt busy.
Nu är det inte många timmar kvar tills planet lyfter.
Pratade nyss med Claire och Bad. De har iallafall trådlöst som jag ska få fri tillgång till = mycket bloggning.
Så kära vänner, de här blogglösa dagarna kommer jag ta igen snart! :)

Nu är jag iallafall färdig packad.
väskan väger 12,5 kg. Har alltså 2,5 tillgodo;)
Har även ett proppat handbagage.
Det här bli bra.

Just ni ligger Simon och sover i min säng. Han är sjuk stackarn men kom hit för min skull. Han betyder mest. <3


Jag sitter i min lillebrors rum justnu, mitt tangentbort har så hårda tangenter så de låter ganska mycket och jag vill ju inte väcka honom.

Ni som känner att ni vill ha mer kontakt med mig under resan, (här snackar vi vänner och bekanta) så har jag skaffat en ny skype.
lendikkan heter jag där :)


Well, ska väl gå ner och borsta tänderna och göra sånt där som jag inte kommer få göra på länge.
Tex ringa till Sara, gosa med SIMON,Tindra, Gurra och Ruth. Retas lite med William kanske :) Haha.

Skriver så fort jag kommer fram imorgon kväll, vilket borde bli ungefär kl 19 för er. Då jag anländer i Brighton 17.45 (18.45 svensk tid)

PUSSHEJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: