llindhlm fashion my way.

jag mår illa

Kategori: Brighton 2009.

har lagat mat HELA dagen idag. Började imorse vid typ 10 och nu är maten klar och uppäten.
Man blir ganska less efter en stund och typ.. vill spy.

Iallafall jag lyckades göra en underbar tjock vitsås med purjolök. En purjolökssås alltså :)
Ibland undrar jag hur grym man får bli?

Sedan hade vi jelly till efterrätt som jag, Madeleine och Claires mamma lyckats grejja ihop.

Dessutom kom mammas paket på posten idag innehållandes en stor påse godis och massa bra tidningar.

Bra kombo. Jag känner magen svälla up.
Help me.


Nu har jag bara ätit nååågra violgrodor, resten ska sparas till lördag :)




edit: det känns som jag skulle behöva ta mig ut på en promenad eller löptur. Men det är kooolsvart ute och jag som inte hittar så bra och dessutom är så feg får väl stega upp och ner för trappan istället ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: