llindhlm fashion my way.

I've got a plan.

Kategori: Shopping

Eftersom jag är så otroligt smart så fick jag nyss en plan.
De cardigans jag har med mig här i England är bland annat en svart och en vit.
Den svarta är urblekt och den vita börjar gå sönder i sömmarna.

Därför kom jag på att det var totalt onödigt att packa ner de när jag åker hem.
Så jag bestämde mig för att använda de medan jag är här i England och sedan kasta dem.

Så jag var nyss in på h&m och beställe 3 nya cardigans som kommer ligga hemma och vänta på mig när jag kommer hem.

Mindra packning = smart som fan.



Jag menar, den svarta. Basplagg. Den är så användbar. Den gröna. Den kostar 49.50 + att man får ett linne.
(grön är min favvofärg.) Men den gråa cardigan! Jag är totally in love. Snygg den är eller hur?!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Smarting där va :*

    och den gråa är verkligen übersöt. har själv kollat på den :>

    2009-01-24 | 14:24:45
    Bloggadress: http://hallonte.blogg.se/
  • Jessica säger:

    Åh den gråa koftan var ju jätte fin , kolla gärna in min blogg har du tid kan du slänga in en komentar också !

    2009-01-24 | 20:33:23
    Bloggadress: http://hejdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här: