llindhlm fashion my way.

I tidernas begynnelse..

Kategori: Creative stuff

typ.
Nej men,
jag kommer ihåg i början när jag började intressera mig för bloggar på riktigt, efter typ 10 bloggar jag redan haft på blogg.se, nogg.se blogspot, bloggis osv...
Så bestämde jag mig för att starta en "bra" blogg som jag inte skulle trötta på och som jag skulle vilja ha kvar mer än någon månad.
Snacka om att jag ångrar att jag tog bort min lendikkan.blogg.se
Det var det mest ogenomtänka just då.

Men iallafall.
Jag kommer ihåg mina första designer.. Dom var i Kenzas stuk.
Typ 4 bilder på en själv, text under med sitt namn och lite skugga på det.
Haha.
Det var så man skulle ha det.

Men nu  tycker jag Kenzas design är den tråkigaste i bloggvärlden, helt ärligt. hon borde hotta till den :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: