llindhlm fashion my way.

Hello World.

Kategori: Brighton 2009.

Hej babes
Nu är jag framme.
Har precis packat upp och hängt in allt i min fina garderob. Ni ska få se kort, den faller mig verkligen i smaken.
Mitt rum är ett stort mysigt rum med eget badrum. Ganska lyxigt.

Just nu är det en tjej från Frankrike här. Hon verkar hur snäll som helst, men hon ska tyvärr åka imorgon :(


Ska testa lägga upp några flygbilder. Går det alldeles för segt så får det vänta :)

Joo, det går super segt. Ska ladda upp bilderna sen när folk sover osv.
Haha. Ja nu är alltså klockan 22.06 hemma hos er och 21.06 här hos mig.

Ska förresten berätta en sak.
Idag på bussen på väg mot Brighton så SOMNADE jag! :D
Jag har aldrig i hela mitt liv förut somnat på ett transportmedel.
Det var så himla mysigt. Jag hoppas jag kan somna på fler bussturer i mitt liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: