llindhlm fashion my way.

27 dresses..

Kategori: Brighton 2009.

Ungefär iallafall...
Testade en massa underbara klänningar idag och vissa var verkligen to kill for.
Varför är man inte gjord av pengar?


Den här klänningen kommer från Primark och jag var verkligen säker på att jag skulle köpa den. Jag ringde tom. till Sara och frågade om jag skulle välja en svart eller lila.
Men när jag väl började närma mig kassan så kom min kloka sida fram och jag förstod att det här skulle vara en sådan klänning som jag efter några dagar skulle ångra att jag köpt... Tror jag..


Ännu en klänning från Primark. Den var nog snyggare på galgen.. Haha!


Den här klänningen kommer från New Look och var min absoluta favorit.
Fyfan vad snygg den är. Varför är jag så inte gjord av pengar för?
Buhu jag ville så gärna ha den här! Är den inte typ hur snygg som helst?



Den här var väl också söt? Usch vad många klänningar jag skulle vilja köpa. Men det är sån härlig känsla med klänningar, det är något speciellt att glida ner i en perfekt klänning. New look klänning här också :)


Den här hade fina detaljer men.. lite mycket gravidkänsla kanske .. ;P Den här kmr från NL as well.


Den här klänningen fastnade jag också speciellt mycket för. Den var underbar. När jag blir stor ska jag ha en ännu större walk-in-closet proppad med klänningar :D


Två andra klänningar som jag inte blev riktigt lika förtjust i : )

Kommentarer

  • Mathilda säger:

    SKITSNYGGA :O Jag vill vara där hos dig, men det är nog bra för plånboken att sitta i lilla Västerås ;)



    Och du, första klänningen var galet söt :D Men känn efter och köp när du kommer tillbaka om du fortfarande vill ha den :) Min filosofi när jag är utomlands suger för plånboken men är nice för sinnet :) Om du fastnar och känner det där suget, biter dig i läppen och suckar... kör för faaaan. Hur mycket roligare är det inte att ha sakerna från Brighton, London eller New York liksom? ;)

    2009-01-16 | 23:29:15
    Bloggadress: http://mathildalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: