llindhlm fashion my way.

Vårtrender alá lendi.

Kategori: Fashion and style

Här är några trender som jag kommer köra på oavsett om dom är på innelistan hos modebloggerskorna eller inte.
Låt mig presentera:
vårtrender alá lendi.

1. Rosetter
Åh, jag gillar rosetter. Här i Brighton har det införskaffats ringar, diadem och väskor i detta "tema" :)
Rosetter tar fram den flickiga sidan hos dig, iallafall hos mig ; )



2. Indian-chic
Tänk indian. Tänk rocker. Tänk brunt, fransar, mocka och nitar.
Tänk hårband. Tänk flätor.
Tänk vad snyggt.



3. Färger och former
Jag ska köra på pastell i all dess ära. Starka färger som rött och ceriserosa. Jag ska köra på former.
Stjärnor, hjärtan och blommor.
Det kommer bli så bra.



4. Djuriska mönster
Okej, den här biten är lite skrattretande. För jag har alltid tyckt att leopardmönster och liknande är så fult.
Men ja, man får ju ändra sig eller hur ; )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: