llindhlm fashion my way.

time is running..

Kategori: Brighton 2009.

.. but not fast enough.


Jag kollar på Mamma Mia med lilla Madeleine.
Kan det vara 23e gången hitills?
Om man räknar med gångerna  jag har sett den hemma så är jag väl uppe i säkert 30...
Det är min favoritfilm helt klart. Liksom. Jag har inte tröttnat än!

Claire sa nyss att det kommer en kille från Kina hit på lördag. Han är tydligen född prick en månad innan mig så Claire, i maj alltså. Hoppas det är en trevlig prick, kul att inte bo här helt ensam. Eller ja ni fattar va?

Det är 21 dagar kvar tills jag kommer hem. Alltså ungefär 2½ vecka eller ja.. Inte alls lång tid kvar iaf.
Jag vill att tiden ska gå fort, för jag vill komma hem.
Men endå kommer det bli sorgligt att lämna Madeleine, Lily och Farhannah.
Får se till att dom kommer o hälsar på i sommar :)

Kommentarer

  • Ida säger:

    bra blogg=)

    2009-02-03 | 14:20:10
    Bloggadress: http://thoursie.blogg.se/
  • Annonsera säger:

    Nu har vi fått in ännu mer fina prylar!

    Du får jättegärna sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

    Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

    Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



    Ha en underbar tisdag! Kram / Annonsera

    2009-02-03 | 15:00:31
    Bloggadress: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här: