llindhlm fashion my way.

Tan 'n' glo

Kategori: Brighton 2009.

Idag bokade jag som sagt en manikyrtid på salongen tan 'n' glo som har spraytanning och  massa solarier också.
Det var första gången jag fick manikyr sådär på salong och det var helt gudomligt.
Det bästa jag vet är massage och jag det ingick ju hand och armmassage.  Då trodde jag ärligt att jag skulle somna.

Iallafall tog jag mod till mig att fråga om jag fick vara där min sista vecka här i England.
OCH DET FICK JAG :D  Så den 16 - 21a feb är jag på Tan 'n' Glo och skaffar mig lite jobberfarenhet :D

här kommer lite bilder :)

Jag fick te, har aldrig druckit så mkt te som här ; )

Kommentarer

  • Viktoriae - Självkänsla & Tänkvärda inlägg säger:

    Vilken snygg desgin, mycket mer färgglad än min! (:



    Vad kul att du fick vara där, låter spännande!!

    2009-02-05 | 22:09:15
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: