llindhlm fashion my way.

Morgonstund har guld i mun.

Kategori: Brighton 2009.

Jag har sovit ganska bra i natt, dock är det så jävla skitigt kallt här så jag ärligt talat tror att jag ska avlida.
Liksom. Mina händer är konstant blåa och iskalla.
När man ska sova så brukar jag lägga händerna typ på magen eller i knävecken för att värma dem lite men nu är händerna så kalla så man nästan måste skrika när man gör det. Dom är som ispinnar.
Jag är en person som aldrig annars brukar frysa, så det här är bevis på att det verkligen är kallt.

Innan jag åkte sa farmor: det är så kallt i husen i England, dom har så dålig isolering osv. Man fryser alltid när man åker dit även om det är varmt ute, det blåser rätt igenom.
Tjena, tänkte jag. Jag ska ju inte bo i något ruckel. Men tänk så rätt Farmor hade, så rätt.

Jag längtar hem till min kalla källare, brrr <3

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Duma blogg :(

    Men tur att du kunde skriva tillslut iallafall!



    Det ska bli skönt med egen lägenhet :D

    Hur e det med dig då?

    2009-02-17 | 09:49:17
    Bloggadress: http://sannae.se
  • Anna säger:

    ååh, fyfan, jag vet precis vad du menar efter min ispinnekalla fjällenresa, hatar att sova kallt!!

    2009-02-17 | 20:17:36
    Bloggadress: http://askalaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: