llindhlm fashion my way.

Gårdagens shopping.

Kategori: Shopping



Oversize tee - primark
lila strumpbyxor - primark
Ringar - Primark
Anteckningsbok - Borders
Pennor - Borders
Stickers - Borders
Halsband - Claires
Surprise bag - Claires
Klänning - Jane Norman



I surprise bagen från Claires låg det här! : ) Tycker det var en bra investering.
Tio hemliga saker för £3. Ord. priset för allt där i var ungefär £7.50 styck.
Så jag tyckte jag gjorde en jävligt bra investering ; )

skärp
pennfodral/necessär
plånbok
ring
armband
halsband * 3
Örhängen * 2

Kommentarer

  • [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg säger:

    Klänningen såg riktigt snygg ut?! Vad härligt att handla loss, det ska jag göra imorgon!..:)



    Sv: Javisst får du intervjua mig om du ska skriva om det, jag är ju ingen expert men jag har erfarenhet ;)



    Ha en bra söndag!

    2009-02-15 | 11:10:38
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: