llindhlm fashion my way.

för kallt för en dusch.

Kategori: Brighton 2009.

uuuu. det är så kyligt här i mitt rum nu så jag drar mig för att duscha.
Sanningen är att jag drog mig för att duscha igår också.
Så imorgon måste jag duscha hur kallt det än är.

Min kvällsrutin ser alltså ut så här nuförtiden.
Stryk duschningen, stryk ansiktstvätten vissa kvällar också (det är också för kallt när det är riktigt kallt!)
Tandborstning, det är det inte för kallt för än;p
Sen så förbereder jag min pyjamas.
Sen sker en sån där turbo ombytning.
Ni kanske kan tänka er ungefär som när Spiderman och Batman byter om när de ser någon som behöver hjälp?
Så fort byter jag om när jag ska sova så jag slipper frysa. Man hinner knappt se att jag faktiskt byter om!

Brr. Nu ska jag gosa ner mig under täcker med mitt Company Magazine.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: