llindhlm fashion my way.

en stand-up och en röd fejja.

Kategori: Brighton 2009.

Idag var det officiellt min sista dag på Tan n glo. Sa nämligen idag att jag inte kunde komma imorgon, anledningen är att det inte finns mkt att göra, att hon som jobbar i receptionen är en spyhög och att jag hellre umgås med barnen och färdigställer Claires hemsida innan hemgång.

Som tack för min prestation dessa tre dagar fick jag en 12 minutare i stand-upen. Oh my! Det var det bästa jag varit med om på länge. 12 feta minuter. Folk brukar komma in o ta 3 eller 6 minuter. Jag fick 12 =D
Nu är jag faktiskt ganska brun och har ett knallrött face. Älskar min kropp för det, det är inte så hemskt många som får mycket färg efter bara en solsession ;P

Fick även ett solstick för tatueringar, med spf 30 : ) Det är supersnyggt, ska fota det sen.
Är jättesugen på att tatuera mig så det kommer säkert till användning någon gång ;D
Nu är det bara spara ihop lite pengar osv.


före, (ja den lyser alltid blått;p) och efter. hihi.



Här är då solariet, där man står istället för ligger : ) Man håller upp armarna i banden så man får färg överallt.
I loved it!

Kommentarer

  • JONNA säger:

    Sv: aw tack :*

    den ahr varit toppen. sjdå snyggo ? :D

    2009-02-19 | 20:12:37
    Bloggadress: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: