llindhlm fashion my way.

18? Nej nej 13!

Kategori: Right from my mind

Alltså hjälp.
Jag satt nyss och kikade runt på lite kompisars bloggar och  bilddagböcker.
Insåg just att jag snart fyller feta 19 år.
Min kompis hade laddat upp en bild på hennes kompis som fyllde 20.
Jag tänkte oj, vilken gammal hon umgås med.

Jag känner mig både som 19 och inte. Mest inte.
Eller. Jag är jävligt mogen, välplanerad osv. Alla säger alltid att jag verkar mycket äldre än vad jag är.

Men jag tycker nog att jag egentligen verkar yngre än vad jag är.
Jag vill inte bli vuxen. I julklapp för två månader sen önskade jag mig en ferrari-legobil för åldrarna 9-14. Pyttsan.
Vad fan är det för tjat att man ska bli vuxen, skaffa jobb och flytta hemifrån?
Allt jag vill är att bo i mitt lilla rum, bygga med mina ferrari-bilar och  få maten serverad.
Eller ja, iallafall i en liten stund till...

Kommentarer

  • Nina - This is who I am ♥ säger:

    hihi, men 19 är ju ingen ålder! ;D

    2009-02-10 | 17:20:49
    Bloggadress: http://totalflopp.blogg.se/
  • [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg säger:

    Okej, nu känner JAG mig gammal hörredu! Fyllde 21 för någon helg sen.. och har flyttat hemifrån & är sambo.

    Hahaha!!



    Snygg design du hade gjort till din kompis blogg förresten! Jag gillar rosa :)

    2009-02-11 | 11:16:11
    Bloggadress: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här: