llindhlm fashion my way.

14 svenska kronor.

Kategori: Everyday chat

Fick nyss ett mailutskick från ett företag och fick veta att jag nyss tjänat hela 14 kronor på en utav mina reklmanbanners här på sidan. Hihi.
Roligt va :D?


Som ni ser är min bloggdesign lite annorlunda nu än tidigare, men usch. Är så sugen på att välja en skitdesign från blogg.se och sedan börja om från noll.
Känner mig så less, vill ha ny inspiration osv.

Just nu är jag så himla pluggsugen så jag vet inte vad, dock har jag inget att plugga med vilket passar jävligt bra eller hur.
Nee, varför kommer pluggsuget när man inte har något att göra och är borta när man har massor?

Kommentarer

  • Sofia säger:

    sv: helgen har varit jättebra, hur har din helg vart då?:)

    2009-02-15 | 20:48:50
    Bloggadress: http://sssofiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: