llindhlm fashion my way.

Nu: CORE!

Kategori: Everyday chat

Hej damer & herrar.
När jag slutade möttes jag av en igenisad-bil. Inte okej.
Här har jag suttit och varit glad över att vi inte har någon vinterkyla.
Men tydligen : /


Nu ska jag iallafall på Core! Det är jag och Jasmine som kämpar på med coren, jag ska komma igång ordentligt har jag bestämt mig för.
Idag kom dessutom mitt nya wii fit plus på posten, har ju haft wii fit sen innan men tjatat ut det totalt, är inte alls sugen på samma gamla övningar längre så därför kanske plus edition kan liva upp det hela!

Efter coren blir med mat och sen Desperate housewives. Som jag har längtat!
Som ni ser på bilden tränar jag i min sportbh från New body, den är superbra.
Längtar tills Williams hockeylag ska sälja igen får då jäklar ska det inhandlas strumpor, trosor och en svart sportbh!


Nej, nu ska jag packa träningsväskan fort som tusan. Ha det bra så hörs vi ikväll eller imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: